Post by transiagrebcaddurl on Mar 12, 2022 8:45:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bullet Angel: Xshot Mission M ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bullet Angel: Xshot Mission M IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ gratis ervaring op ▞▞▞
▞▞▞ Bullet Angel: Xshot Mission M 2022 version ▞▞▞
Seizoen 5 heeft veel verbeteringen ondergaan, maar ze hebben nog steeds geen hoge ping-problemen en fps-dalingen verholpen. Dus ik geef 4 sterren ⭐ voor nu
Te veel emulator..
Sinds ik update, crasht het spel altijd en kan ik niet inloggen
Ik geniet zo van het spel. Het brengt oude herinneringen terug, maar ik had een probleem met mijn iPhone, het crasht altijd elke keer als ik klaar ben met spelen of elke keer als ik dit spel op mijn iPhone open, moet ik me steeds opnieuw aanmelden bij mijn Facebook, het is zo vervelend. Niet op mijn Oppo-telefoon logde hij automatisch in op mijn Facebook-account. Help a.u.b. repareren voor iphone-gebruiker
Het spel is goed, en ook de unieke toekomst in het spel is zo leuk, maar het enige probleem dat na 2-3 wedstrijden het spel crasht, dus ik herstart het spel altijd om het te repareren😅, je zou beter de stabiliteit van het spel moeten verbeteren spel
deze game is goed, breng me de oude herinnering terug van pc-game. het heeft echter zo'n vreselijke controle. zoveel bugs en hacking. moet dit probleem zo snel mogelijk oplossen. ik hou van dit spel.
leuk spel goede graphics
Het spel is zo traag als ik wil openen, zoals een winkel of uitrusting of zoiets en het laden wanneer ik de strijd wil aangaan is ook traag.
Kan niet inloggen op FB, zoveel bug, Lagg & Crash.. we betalen voor deze game, dus doe je werk als ontwikkelaar om FIX te maken!!! Dit spel!!! We betalen, maar je bent zo lui om dit spel te repareren.. na update verschijnen er meer bugs..
De game is tot nu toe geweldig .. Ik herinner me deze games tijdens het spelen (crossfire , pointblank , special force , enz.) Ik kijk uit naar meer updates .. Ik wil de meer gepolijste game zien .. tot nu toe ben ik dit spelen en oh trouwens, het super auto-doel is goed (niet super) maar genoeg om casual spelers niet te helpen om te richten en nieuwe spelers om mee te spelen .. goed gedaan 😊
De graphics en besturing zijn ok, maar het blijft soms hangen en wanneer de game zich midden in de game bevindt, wordt de game neergeschoten.matchmaking is nog steeds slecht voor seizoen 2, soms verlaat de speler de kamer en maak je het 3vs5 en krijg je slechts 10 reductiepunten, maak het nog erger, ik ga veel cheaters tegen en niet leuk als je met een robotteamgenoot speelt
Deze game straft je omdat je een solo bent, de nieuwe mod is de meest brute straf je kunt niet kiezen in welke gameroom je gaat meedoen, je kunt niet bepalen welk niveau of welke rang speler kan meedoen, dus teamgenoten zijn willekeurig, ze zijn allemaal nood, dus ik deed het meest van de schade 60-80% Ik weet niet of ik betere buit krijg als ik meer schade heb aangericht, maar dat waar ik het over heb in de mod hero het monster van het laatste niveau spawnt eindeloos, dus je moet het monster vliegeren om het niveau te halen maar mijn nood-teamgenoten blijven het doden, dus het is belangrijk om te passen
Veel lol. Uitdagender dan COD Mobile.
Dit was een goede game die ik ooit heb gezien
Goed voor crashgame
Ik geef dit 1 ster omdat mijn gameplay bij deze game te slecht is....omdat er te veel glith en lag...ik hoop dat je dit probleem oplost en het een soepele gameplay maakt....ik zal deze recensie 5 sterren geven na dit probleem repareren
repareer gewoon spelfouten het is een goed spel
Goed spel, maar ik heb een probleem waarom ik laggy mijn ms is 90 waarom? 90 ms in een ander spel is goed ms, en maak de bots medium sterk omdat ik zoveel ervaring heb in schietspel, en ik kan geen wapen kopen met mijn munten in het spel waar ik het kan gebruiken?
Het spel is leuk, maar je moet de graphics verbeteren. Ook zijn de artikelen in je winkel waardeloos. We betalen voor dingen die we maar een week kunnen gebruiken. U kunt permanente plaatsen, maar met hogere prijzen. Ik kan het bereik ook niet vinden.
Ik vind het spel leuk en ik heb het elke dag gespeeld, maar los de problemen op. Veel spelers hebben last van lag, vertraging en netwerkproblemen
Goed spel, maar er is geen ruimte voor AR's en SMG's, dus ik denk dat de ontwikkelaars alle soorten wapens moeten gebruiken. Over het algemeen kan ik niets zeggen, zeer goede game, ga zo door ontwikkelaars
Het is vergelijkbaar met kruisvuur, maar de controller is niet zo goed, dus repareer het en ik raad aan om een advertentie en een vuurknop op sluipschutter te plaatsen zoals in codm
De game is heel uniek, het geeft me een beetje kruisvuur en dappere vibes. Het accent van de stemacteur is best schattig lmao. Deze game is voor low-end apparaten en mid-end apparaten.Het enige nadeel van deze game is dat je te veel beloningen geeft, ik bedoel, ik klaag niet, maar het zou letterlijk 10 minuten duren om beloningen te krijgen en ze uit te rusten en 5 minuten om de beloningen die je hebt gekregen door de modi te spelen, daadwerkelijk te testen. Maar over het algemeen is het een goed spel, ik heb dit op mijn apparaat bewaard. Uniek spel, 5 sterren.
Grafische en framesnelheid is geweldig, maar het echte probleem is een hoge ping. Ik gebruik een wifi van gemiddelde kwaliteit, maar ik krijg altijd 200 ms ping in match. Het heeft een non-sense gun smith-systeem. Je kunt geen holografisch zicht of rode stip gebruiken 😑 en de genezingsmethode is nuttelozer 💩💩 ohh ik vergeet te zeggen dat dit spel extreem pay 2 win is 🥴💩💩💩
Street Racing 3D Racing ups
Leuk spel, hou van de graphics. Nog geen bug tegengekomen.
Het is een geweldige game, maar het is een beetje laggy en nadat ik een wedstrijd heb gespeeld, gaat het altijd weer uit het spel alsof ik uit het spel ben getrapt, los dit op
Connect is slecht, moeilijk om echte spelers te vinden in competitiemodus.
Prullenbak spel!! Dus achterstand!!!! rode ping zoals altijd, ook al heb ik een goede verbinding.
gewoon een kleine vertraging, het komt plotseling uit het spel meteen ... ik hoop dat je het kunt repareren ... het is jammer omdat ik niet op tijd van het spel kan genieten
Deze game is oké, maar er zijn veel hackers, ik bedoel veel en de meeste in laddergames en je moet die wedstrijd verlaten en je punten worden verminderd srsly dit is vervelend
Dit is een goede game die ik hoop dat het 100 miljoen zal bereiken en viraal zal gaan💖💖💖
We hebben deze spellen nodig voor Bullet Angel Im Laging Mijn telefoons Verwijderen naar Bots en repareren aan deze spellen Plz nu!
Geweldig spel. deze game is geweldig en voeg de Graphics, Zombie-mod toe
Er zijn nogal wat problemen: 1. De vertraging is ondraaglijk voor sommige apparaten en moet worden verbeterd op het gebied van prestaties. 2. Cosmetica-wapens hebben voordelen en worden in dat geval een portemonnee-nemer genoemd. (CoD kreeg daar al vroeg problemen mee) 3. Goede besturing omdat het moeilijk is om te richten in een doos van 2x1 inch. Het is niet nodig om de knoppen te repareren, ze zijn al in orde zoals ze zijn. 4. Audioproblemen. De aduio is luid, de voetstappen zijn ver weg te horen en misschien een beetje meer afstemming. 5. De huid is prima, maar het is moeilijk om de vijanden te zien.
Dit is een goede game, maak er alsjeblieft een Battle Royale van, we kunnen niet meer genieten omdat er veel mods zijn, maar geen Battle Royale. Ik weet dat je dit probleem oplost. Dus ik herwaardeer je als een beste spelwinkel
Ik hou van dit spel. Dit spel is eigenlijk goed, er zijn alleen problemen die nog niet zijn opgelost. Ze moeten de DATA PINGS repareren, OMDAT HET SOMS ZO LAGGY IS. en VEEL CHEATERS, maar de ontwikkelaars doen hun werk om ze kwijt te raken. VEEL STOPPEN MET HET SPEL VOORDAT HET EINDIGT. IK HOOP DAT ZE IN DE TOEKOMST MEER FUNCTIES BOUWEN
De game is erg dom, de mummiemodus heeft te veel bugs en mensen die geen bug hebben, kunnen niets doen. mummy evo heeft veel mensen, maar de kaart is erg klein, mama heeft veel rondes gewonnen omdat de kaart klein is en de mama-beoordeling de mummiebaas gebruikt alleen een blokaanval, de menselijke held is dood en de heldmens heeft animatie voordat hij ervoor zorgt dat de vijand zwaar wordt aangevallen. Wat betreft de normale modus is het pistool soms te sterk om aan te vallen. Andere modi zijn goed
Het is echt een leuk spel. Heeft de automatische opnamemodus erg handig, maar ik denk dat je wat kleding en accessoires moet maken die munten gebruiken en geen diamanten, omdat we het ons niet allemaal veroorloven om diamanten te kopen. Denk daar dus eens over na.
Hallo, ontwikkelaar. Ik heb hier problemen met de ping, hij blijft achter en blijft 255 ms. hoe hard ik ook probeer mijn internet te resetten. ik denk dat het een soort hacking is of dat de server van een ander land op dezelfde server speelt. ik speel op de server van Zuidoost-Azië (Cambodja). alsjeblieft, repareer de achterstand.
Spel is helemaal goed, behalve dat het vizier niet wordt weergegeven wanneer ik de sluipschutter gebruik, los dit probleem zo snel mogelijk op, behalve dat deze game redelijk goed is
Bullet Angel: Xshot Mission M Екшън fsz
het grootste probleem is de internetping, waarom zijn altijd gele ping. Noodzaak om dit spel te optimaliseren.
Kan kaart voor crissis en ladderrace niet downloaden.
Voeg wat baret toe om als een kruisvuur te zijn, ik vind dit spel leuk, nieuwe favoriete spellen en voeg wat gratis messen toe alsjeblieft
Heel slecht toen ik de wedstrijd wilde beginnen, lag altijd achter en wanneer in de lobby de startknop "matching..." zegt, heel erg slecht spel en ervaring
Alsjeblieft ontwikkelaars maken een grote kaart in het spel. Zoals Battleground-game.
Bullet Angel: Xshot Mission M Aksyon low
erg buggy. Bediening en beweging zijn onhandig. Af en toe een zwart scherm op sommige kaarten. Soms zelfs voordat je het vijandelijke team al aan je zijde laadt. Kaarten zijn erg klein. Zwaar geassisteerd. Als je het uitzet, lijkt het handmatig richten ruw. Als je CODM of PUBGM speelt, zal deze game voor jou een arcade-achtig type schietspel zijn. Verwacht niet veel.
5 sterren omdat spookmodus terug is
Waarom blijft mijn spel crashen nadat ik 1 spel heb beëindigd ... elke keer dat ik mijn spel beëindig, blijft het vanzelf crashen?